Ola,
son María:
Tentei
crear un curso na aula virtual e fracasei, así que, para evitar
tardar máis, vouvos mandar algunha tarefa desde aquí. Nada
complicado, polo de agora, só mirar algúns vídeos e fixarvos nun
par de cousas que se contan alí e que podedes apuntar no caderno.
Xunto a tarefa póñovos o tempo no que podedes facelo, para que non
se vos acumule o choio. Polo de agora NON HAI QUE ENVIAR NADA, só
apuntar no caderno un par de cousas.
Penso
que estaredes todos e todas ben, porque seguro que estades seguindo
as instrucións, e coidándovos. É aburrido, botamos de menos aos
amigos e a familia, e ao mellor, só un chisco, o instituto. Pero é
necesario que o fagamos ben, como o estades facendo. Estamos coidando
de nós e de todos. Lembrades que algún día aí atrás falamos do
que nos fai humanos.? Pois coidarnos entre nós é unha das cousas
que máis revelan a nosa condición humá, así que seguro que o
estamos facendo moi ben.
A
tarefa para estes días (podemos dar tempo ata martes que vén, día
31) é mirar este vídeo: http://youtube.com/watch?v=C7hDcl_hGIY
O
tema é Hominización y Prehistoria, e moitas cousas xa as sabedes.
-
Fixádevos nos cambios físicos (min. 2.05-4.17), que xa os vimos.
Revisade se tedes todos, entre o caderno e o libro.
-
Unha novidade é a cuestión de como os nosos antepasados se
adaptaron ao medio (min. 4,18). Apuntade no caderno como foi.
-
Apuntade tamén como apareceu a linguaxe e como mellorou a nosa
aprendizase (min.5,28). Isto é moi chulo.
-
Logo vén unha explicación de como foi a evolución dos homínidos
(e dos homininos, que vos sabedes a diferencia, pero este profesor que fala non, jeje), fixádevos sobre todo en quen
aprendeu a facer ferramentas,
quen descubriu
o fogo e saiu de África
a outros continentes), quen
se parecía máis á nosa especie,
e quen
chegou a América.
Pista: cada unha das frases que van en cursiva fan referencia a unha
especie distinta e hai que apuntar cal no caderno.
Hai
tamén un apartado que fala de como funciona a evolución, pero isto
non volo vou preguntar. Ao mellor vos serve para Bioloxía (non é
trampa).
A
partir do minuto 14 hai algo moi chulo... aguantade ata o final,
porque no minuto 15,15 hai unha liña do tempo da Prehistoria. Isto
xa non hai que apuntalo, só é un repaso.
E
de propina, un resumo sobre unha vella amiga: Lucy en un minuto
youtube.com/watch?v=ErLLJ5o_vpA
Se
non dades aberto os vídeos podedes marcar sobre as direccións co
botón dereito do rato, darlle a copiar e pegar logo esa dirección
en internet para abrilos.
E
por hoxe nada máis, só pedirvos que sigades facendo o esforzo de
quedar na casa. Coidádevos moito, comede ben, facede algún
exercicio, buscade cousas divertidas para facer en casa e estade ben.
Porque cando o confinamento remate, quero vervos a todos e todas!
Unha
aperta, a profe de Historia.
Hola María, moló mucho, por primera vez me divertí viendo un vídeo de historia enterandome. saludos.:)
ResponderEliminar¡¡¡Gracias, David!!! Este es mi primer comentario ¡y me hace mucha ilusión! Inntentaré buscar más cosas que os gusten. Podeis comentarlas siempre.
ResponderEliminarSaludos ;)